Kajetan Kajetanowicz pokonał Roberta Consaniego o 6,4 sekundy na Pierbach 1, obejmując prowadzenie w Jänner Rallye. Łukasz Kabaciński nie przejechał oesu.
Następnie po wygranym Liebenau zwiększył przewagę do 17,3 sekundy. Sławomir Ogryzek, ósmy w generalce po OS-ie, szalał w ośce.
8,3-kilometrowy St Oswald, z którego Kajto nie ma dobrych wspomnień sprzed roku, zakończył się sukcesem załogi Lotos Rally Teamu. Sławomir Ogryzek prowadził w ERC 3 mając przewagę 2.54 nad Simone Tempestinim, 3.38 nad Ondřejem Bisahą. Grzegorz Sikorski zajmował siódmą lokatę w ERC 3.
Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran zdecydowanie wygrali pierwsze trzy oesy Jänner Rallye, po pętli oddalając się na 30,1 sekundy od Roberta Consaniego.
Na Pierbach Kajetan Kajetanowicz poprawił się o 10,8 sekundy, wygrywając czwarty oes z rzędu w Jänner Rallye. Sławomir Ogryzek w R2, ograł o pół sekundy Simone Tempestiniego w R3T Max.
Odcinek Liebenau 2 również zakończył się sukcesem Kajetana Kajetanowicza. Aleksiej Łukjaniuk przegrał z załogą Lotos Rally Team o 9,6 sekundy. Sławomir Ogryzek ponownie wygrał ośkę, pokonując Simone Tempestiniego o 11,7 sekundy.
Tym razem Kajetan Kajetanowicz przejechał OS6 w Jänner Rallye - i odniósł szóste oesowe zwycięstwo. Na St Oswald 2 Kajto pokonał Roberta Consaniego o 11,7 sekundy, powiększając przewagę w rajdzie do 1.09,1. Miejsca za Consanim zajmują Jaromir Tarabus (+3.54,3), Aleksiej Łukjaniuk (+6.35,2) i Stéphane Lefebvre (+7.14,7).
- Wygraliśmy kolejny odcinek - mówił Kajetan Kajetanowicz. - Być może robi się to trochę nudne, ale tu w samochodzie jest bardzo dużo emocji. Cieszę się, że wszystko dobrze pracuje.
- Było bardzo trudno z powodu padającego śniegu - powiedział Robert Consani. - Nie mogłem dostrzec drogi. Nie ma różnicy pomiędzy drogą i poboczem. Jest trudno. Jadę bardzo wolno, nie cisnę. Jak na razie mój samochód i moje opony Pirelli są perfekcyjne.
Aleksiej Łukjaniuk stracił 2,9 sekundy do Consaniego. - Mamy problem z samochodem. Spadło ciśnienie wody. Trochę się martwimy. Odcinki są naprawdę zdradliwe z powodu dużej ilości śniegu. Nie czuję się wystarczająco pewnie, żeby cisnąć w takich warunkach.
- Trudno się jechało - mówił Stéphane Lefebvre - W porównaniu z pierwszym przejazdem, na drodze leżało 10 cm świeżego śniegu.
- Jest lepiej - uznał Jean-Michel Raoux. - Gdy na drodze leży dużo śniegu, opony Michelina dobrze pracują. Rano na lodzie było gorzej. Teraz mogłem cisnąć.
Vojtěch Štajf utrzymuje prowadzenie w ERC 2. - Okulary trochę pomagają, ale przy tak mocno padającym śniegu mamy kłopoty ze znalezieniem drogi. Na prostych nawiewa śnieg na drogę i miejscami leży 20 cm świeżego śniegu.
- Panują bardzo ciężkie warunki - komentował Antonin Tlusťák. - Mocno pada śnieg i widoczność jest zła. Na drodze zrobiło się bardzo ślisko.
Sławomir Ogryzek był wolniejszy od Fabii S2000 tylko o 3,4 s - o 9 sekund szybszy od Citroëna DS3 R3T Max Simone Tempestiniego. Po pętli Ogryzek wyprzedza Tempestiniego różnicą 3.15,8. - To fantastyczna jazda! - zachwycał się polski lider ERC 3.