Zaproszenie do składania ofert
Polski Związek Motorowy (PZM) z siedzibą w Warszawie przy ul. Kazimierzowskiej 66 zaprasza do składania ofert na nabycie praw do promocji i organizacji zawodów z cyklu Mistrzostw Polski Digital Motorsport (MPDM) oraz Pucharu Polski Digital Motorsport (PPDM), zgodnie z kalendarzem sportu samochodowego, zatwierdzonego przez Główną Komisję Sportu Samochodowego PZM, w tym m.in.:
- praw medialnych, marketingowych oraz handlowych,
- prawa do wizerunku oraz nazwy cyklu,
- prawa do nazw poszczególnych klas,
- prawa rejestracji telewizyjnej,
- prawa przekazu internetowego.
Oferent zobowiązany jest zapewnić:
- relacje z poszczególnych rund w mediach,
- organizację wszystkich rund i przedsezonowych rund kwalifikacyjnych MPDM i PPDM,
- współpracę w zakresie merytorycznym z PZM
Treść oferty:
Oferta powinna zawierać:
- koncepcję organizacji MPDM i PPDM z uwzględnieniem konkurencji sportu samochodowego, (np. rajdy lub wyścigi), w których zawody Digital miałyby być organizowane,
- wizję rozwoju cyklu,
- krótką prezentację oferenta i jego doświadczeń w organizacji zawodów e-sportowych,
- proponowaną cenę oferowaną za nabycie praw,
- określenie sposobu wykorzystania praw.
Wskazane jest, aby Oferent posiadał wiedzę dotyczącą specyfiki sportu samochodowego, w tym w szczególności obszaru „E-sports”.
Oferta powinna odnosić się do całego cyklu imprez oraz całości praw zaproponowanych w ofercie.
Sposób składania ofert:
Ofertę w zalakowanej kopercie z dopiskiem „Konkurs Ofert MPDM i PPDM” należy składać w terminie do dnia 30.06.2023 r. do godziny 15.00 - osobiście w siedzibie Zarządu Głównego Polskiego Związku Motorowego - 02-518 Warszawa, ul. Kazimierzowska 66 (w godzinach 8.30-15.30), przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską za potwierdzeniem odbioru lub przesyłając drogą elektroniczną na adres e-mail: autosport@pzm.pl Decyduje data wpływu do siedziby PZM.
Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe.
Polski Związek Motorowy, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Kryteria wyboru ofert
Oferty oceniane będą pod kątem:
- zaproponowanej przez oferenta ceny,
- możliwości realizacji zaplanowanych działań (doświadczenia w realizacji tego typu zadań, posiadania zasobów kadrowych oraz zaplecza technologicznego umożliwiających realizację zadania),
- sposobu promowania i budowania zasięgu MPDM i PPDM.
Maksymalny okres związania ofertą
Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili zawiadomienia go o wyborze innej oferty, nie dłużej jednak niż przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Termin wyboru oferty
Wybór oferty dokonany zostanie do dnia 16.07.2023 r.
Informacje dodatkowe
- Polski Związek Motorowy zastrzega sobie prawo do:
- negocjacji w sprawie złożonych ofert,
- przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny,
- niedokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert,
- odrzucenia danej lub wszystkich ofert,
- podjęcia rozmów (negocjacji) dotyczących warunków przedstawionych ofert i ewentualnego zawarcia umowy z jednym, kilkoma lub wszystkimi Oferentami,
- podjęcia rozmów z (negocjacji) z podmiotem, który nie uczestniczył w procesie składania Ofert, jak również wyboru jego oferty, z pominięciem Ofert złożonych przez Oferentów,
- rezygnacji z zawarcia umowy na sprzedaż praw medialnych,
- odwołania konkursu ofert bez podania przyczyny,
Termin powiadomienia o wyborze oferty
Oferenci zostaną powiadomieni o wyborze oferty niezwłocznie po dokonaniu wyboru.
Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie również zamieszczone w siedzibie Polskiego Związku Motorowego przy ul. Kazimierzowskiej 66 w Warszawie (02-518) oraz na stronie www.pzm.pl.
Warszawa, 16.06.2023 r.