Komitet Organizacyjny 74. Rajdu Polski ogłasza konkurs na zapewnienie kompleksowej obsługi marketingowej i PR podczas rajdu.
Do zadań zgłaszających się na konkurs należeć będzie przygotowanie kompleksowego systemu obsługi marketingowej i PR poprzez:
· przygotowywanie bazowej oferty dla Sponsorów i Partnerów rajdu,
· pozyskiwanie Sponsorów, Partnerów i Wystawców rajdu,
· bieżący kontakt ze Sponsorami, Partnerami i Wystawcami rajdu,
· koordynowanie realizacji umów ze Sponsorami, Partnerami i Wystawcami rajdu,
· przygotowanie specyfikacji nośników dla ekipy brandującej WRC TV, koordynacja bieżący kontakt,
· pozyskanie ekipy brandującej i przygotowanie planu brandingu i specyfikacji nośników dla polskiej ekipy brandującej,
· przygotowanie raportów dla Sponsorów i Partnerów rajdu,
· przedstawienie szczegółowego media planu opartego na działaniach promocyjnych rajdu (w tym liderzy ogólnopolskich mediów)
· tworzenie pakietów świadczeń dla patronów medialnych,
· bieżący kontakt z patronami medialnymi,
· przygotowanie wyceny, koordynacji i wyboru kampanii outdoor
· przygotowanie umów patronackich,
· koordynacja świadczeń patronackich,
· nadzór nad koordynatorem Rally Fan Parku, tworzenie ofert dla wystawców,
· nadzór nad obsługą oficjalnego profilu rajdu w serwisach społecznościowych, w tym zapewnienie kontentu i wskazanie osoby prowadzącej serwis przez 12 miesięcy, wykaz kosztów,
· organizacja dwóch konferencji prasowych w Warszawie, przygotowywanie i wysyłka zaproszeń elektronicznych dla dziennikarzy i gości,
· przygotowanie oferty na monitoring mediów,
· współpraca z grafikiem i przygotowanie do druku layout’u, akceptacja wśród sponsorów i partnerów m.in. następujących wydawnictw: reklamy rajdu, plakat rajdu, regulamin, rally guide, media safety book, bannery, billboardy, rally pass + ID, naklejki na samochody, naklejki dostępu, zaproszenia na rajd, zaproszenia na konferencje, kartki świąteczne,
· współpraca i koordynacja Startu i Mety w Mikołajkach, pozyskanie telebimu, trybuny, konstrukcji bramy, ogólny nadzór nad projektem i produkcją elementów promocyjnych i reklamowych rajdu w tym bannerów, bram startowych, wjazdowych oraz reklam w okolicy Hotelu Gołębiewski, Mikołajek oraz innych miast związanych z rajdem,
· przygotowanie reklam rajdu do zamieszczenia u patronów medialnych,
· wskazanie ofert 3 drukarni oraz nadzór nad drukiem wszystkich wydawnictw rajdu,
· nadzór i koordynacja, a także kontent Oficjalnego Programu Rajdu, wybór wykonawcy, wycena składu i druku,
· pozyskanie reklamodawców do Oficjalnego Programu Rajdu,
· bieżący stały kontakt (nie mniej niż 8 miesięcy) z Organizatorem oraz Promotorem WRC, pełnienie funkcji Dyrektora ds. Marketingu i PR
Oferta musi zawierać kalkulację cenową, w tym wynagrodzenie, wysokość prowizji oraz wycenę jaka niezbędna będzie do realizacji działań medialnych proponowanych w ramach projektu, w tym monitoringu mediów. Przedstawienie szczegółowego media planu (liderzy ogólnopolskich mediów) powinno zawierać proponowane świadczenia oraz ewentualne koszty dla Organizatora.
Od biorących udział w konkursie wymagane jest doświadczenie w marketingu sportowym, w tym organizacja podobnych działań podczas tego typu imprez międzynarodowych. Cena stanowić będzie jedno z kryterium wyboru. Oferta musi zawierać konkretne świadczenia i rozwiązania finansowe współpracy.
Oferty składać należy do dnia 20 stycznia 2017 roku do godziny 12:00 (liczy się data i godzina wpływu) na adres:
Polski Związek Motorowy
02-518 Warszawa
ul. Kazimierzowska 66,
z dopiskiem – „Marketing i PR podczas 74 Rajd Polski – nie otwierać koperty przed godz. 12:00 w dniu 20.01.2017r.”.