REGULAMIN UZUPEŁNIAJACY
Memoriał Zbigniewa Banasika
rajd szosowo-terenowy motocykli
Dębska Wola 17.08. 2014
1. ORGANIZATOR:
MX PRO RACING
Adres: ul Zielona 6, 26-067 Oblęgorek
e-mail: wenakielce@op.pl
tel. 604 536 209
2. ZAŁOŻENIA
Rajd organizowany w celu upamiętnienia zasłużonego zawodnika śp. Zbigniewa Banasika w formie klasycznego rajdu Enduro.
3. TERMIN I MIEJSCE
Termin: 17.08. 2014
Adres: Dębska Wola - tor motocrossowy
Koordynaty GPS (baza rajdu): GPS N: 50° 44' 34" E: 20° 35' 19"
4. WŁADZE ZAWODÓW
Sędzia zawodów Robert Kasza nr lic. P 062/13
Dyrektor zawodów Łukasz Suchenia
Kierownik Biura zawodów Robert Wójcik
Chronometraż i Biuro obliczeń Firma WynikiZawodow.pl
Inspektor ochrony środowiska Michał Nogaj
Lekarz zawodów wyznaczony przez Speed Med Kielce
5. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia za pośrednictwem internetu: na stronie www.wynikizawodow.pl zakładka 'panel zawodnika' lub e-mail-owo do 2 dni przed zawodami.
Wystartować może max. 100 zawodników - zatem zachęcamy o wcześniejszą rejestrację.
Podczas zgłaszania odbioru formalnego zawodów, zawodnik zobowiązany jest przedstawić:
wypełnioną i podpisaną kartę zgłoszenia;
kask ochronny z ważną homologacją;
dowód wpłaty wpisowego.
Dopuszcza się udział motocykli motocrossowych – nie zarejestrowanych.
Wpisowe za udział w zawodach: 100 zł. wraz z wynajęciem transpondera - dla tych, którzy zgłoszą się przez internet. Dla pozostałych 150.
Nie dotyczy klasy "Kadra Kojaka".
Wpisowe należy wpłacać w biurze zawodów.
Za wynajęcie transpondera trzeba w zastaw zostawić dokument tożsamości.
6. UDZIAŁ ZAWODNIKÓW ZAGRANICZNYCH
Zawody dostępne są dla zawodników zagranicznych.
7. BIURO ZAWODÓW
Adres: Kopalnia Wapienia Morawica ul. Górnicza 42
Tel.: 604 536 209
e-mail: wenakielce@op.pl
Godziny otwarcia biura:
• w dniu 16.08.2014 w godz. od 17:30 do 21:00;
• w dniu 17.08.2014 w godz. od 7:00 do zakończenia zawodów.
8. ODBIÓR TECHNICZNY
Przed parkiem zamkniętym na terenie bazy rajdu.
Godziny odbioru technicznego:
• w dniu 16.08.2014 w godz od 18:00 do 22:00.
• w dniu 17.08.2014 w godz od 8:30 do 9:00 –
Obowiązuje park zamknięty.
9. ODPRAWA ZAWODNIKÓW
Odprawa zawodników odbędzie się w dniu 17.08.2014 o godz. 9:00 przed Biurem Zawodów
10. START
W dniu 17.08.2014 (niedziela), godz. 9.30 – miejsce: PADDOK Kopalnia Wapienia Morawica
11. TRASA RAJDU
Długość jednej pętli trasy: 65 km (wraz z próbami).
Ilość PKC z serwisem na pętli: 2 plus 1 PKP
Próby specjalne:
Test rozruchu na starcie
Test Cross – o długości około 5 km z pomiarem czasu w każdym okrążeniu;
Test Enduro – o długości około 6 km z pomiarem czasu w każdym okrążeniu;
Test Enduro/Cross – o długości około 6 km z pomiarem czasu w każdym okrążeniu;
Ilość pętli przejeżdżanych w trakcie dnia zawodów dla wszystkich klas - 3.
Dla klasy "Banda Kojaka" sposób rozgrywek będzie omówiony na odprawie.
12. NUMERY STARTOWE
Zawodnicy otrzymają od organizatora specjalne numery startowe.
13. KONKURENCJE
W trakcie zawodów będzie obowiązywał podział na klasy:
- Licencja (zawodnicy z lic. A i B bez podziału na pojemność silnika)
- Amator
- Weteran
- "Banda Kojaka"
15. PROTESTY
Protesty mogą być zgłaszane pisemnie na ręce Dyrektora zawodów wraz z kaucją 200 zł w terminach przewidzianych w art. 22. Regulaminu rajdów Enduro. Kaucja rozpatrywania protestu wymagającego rozbiórki silnika motocykla jednocylindrowego wynosi 500 zł, w przypadku rozbiórki silnika dwucylindrowego 1000 zł.
16. ZAKOŃCZENIE ZAWODÓW
W dniu 17.08.2014 około godz. 17.00 w miejscu: Kopalnia Wapienia Morawica.
17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Obowiązuje używanie mat środowiskowych. Za brak maty środowiskowej zostanie nałożona kara pieniężna w wysokości 300 zł. W przypadku niezapłacenia kary, bądź nie zastosowania maty po nałożeniu wyżej wymienionej kary, zawodnik zostanie wykluczony z zawodów.
Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody i straty powstałe w stosunku do zawodników i ich mienia, jak również za szkody i straty spowodowane przez zawodników w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
Organizator przypomina, że każdy zawodnik ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne zniszczenie zasiewów, pól uprawnych i innych zniszczeń spowodowanych przez siebie.
Zawody są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
18. ZAKWATEROWANIE
Proponowane miejsce:
Hotel Eliot, Brudzów 105A, 26-026 Morawica (przy trasie E73), tel. 41 31 14 361, 605 241 509, e-mail eliot@eliot.pl, www.eliot.pl
Zatwierdzono przez OKSM w dniu 06.08.2014r.
Dyrektor Zawodów
Łukasz Suchenia