Kurs na licencję RN 20-21.02.2021 r. Tychy
Kurs na certyfikat i licencję RN 20-21.02.2021 r. Tychy Termin: 20-21.02.... więcej
Komunkat nr 1/2021 GKC PZM
Informujemy, że na stronie internetowej został opublikowany ... więcej
Grupa RallyN nabiera kształtu!
OKSS PZM w Katowicach sukcesywnie publikuje kolejne informacje nt. nowej grupy... więcej
Składka członkowska na 2021 rok.
Zgodnie z § 15 Statutu Polskiego Związku Motorowego każdy Członek... więcej
Opłaty za licencje zawodnicze i sędziowskie w 2021 roku
W dziale LICENCJE opublikowane zostały stawki za wystawienie i przedłużenie... więcej
Nowa kategoria i sześć rund
Już od kilku tygodni OKSS PZM w Katowicach intensywnie pracuje nad... więcej
Święta 2020
    
Regulaminy CMP, MKC, KAT PZM na 2021 rok
Informujemy, że na stronie internetowej zostały opublikowane regulaminy... więcej
Przerwa Świąteczno-Noworoczna
Uprzejmie informujemy, że w okresie Świąteczno-Noworocznym, tj. w dniach od 30... więcej
Zmarł Andrzej Bard
Z ogromnym smutkiem i żalem informujemy, że wczoraj zmarł nasz przyjaciel... więcej

Polacy górą!

W drugi weekend listopada w Czechach w okolicy miasta Blansko odbył się finał Turnieju Europy Centralnej. Polska była reprezentowana przez 3 załogi, w tym jedną z Mysłowic.

W klasyfikacji końcowej III miejsce zajęli Mysłowiczanie: Maciej Krzewski – Mateusz Krzewski, których pokonały drużyny z Polski (I miejsce - M.Skowroński – N. Kuźniak Automobilklub Wielkopolski) oraz z Czech (II miejsce A. Cejka – P. Dvorsky).

Czym charakteryzuje się Puchar Europy Centralnej?  Przede wszystkim bardzo wysokim poziomem nawigacji. Pilot musi wykazać się niezwykłą spostrzegawczością, szybką umiejętnością posługiwania się mapą i odczytywania wskazówek, co dla nie mającego wprawy „rajdowca” nie zawsze jest rzeczą łatwą.

W całym sezonie w 10 rundach udział łącznie wzięło 25 drużyn z pięciu krajów: Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii i Polski.

                   

Zarząd Okręgowy PZM: 
Kategorie: