ASSISTANCE DOMOWE
– usługi przysługują w razie awarii instalacji elektrycznej lub wodno-kanalizacyjnej, zatrzaśnięcia kluczy lub zacięcia zamka w drzwiach wejściowych lub zdarzenia losowego w miejscu zamieszkania; zakres pakietu obejmuje:
- pomoc ślusarza (do kwoty 300 zł),
- pomoc hydraulika (do kwoty 300 zł),
- pomoc szklarza (do kwoty 300 zł),
- pomoc elektryka (do kwoty 300 zł),
- dozór (do 48 h) lub transport (do kwoty 600 zł) niezabezpieczonego mienia,
- awaryjne zakwaterowanie w hotelu (do 3 dób), wraz z transportem,
- pomoc w organizacji remontu lub przeprowadzki.
ASSISTANCE MEDYCZNE
– usługi przysługują w razie nieszczęśliwego wypadku w podróży pojazdem zgłoszonym do ubezpieczenia, któremu ulegnie Ubezpieczony lub osoba bliska; zakres pakietu obejmuje:
- transport medyczny z miejsca wypadku do szpitala (do kwoty 2.000 zł),
- opiekę nad dziećmi w czasie hospitalizacji Ubezpieczonego (do kwoty 500 zł),
- opiekę nad zwierzętami domowymi w czasie hospitalizacji Ubezpieczonego (do kwoty 500 zł),
- dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego (do kwoty 200 zł),
- dowóz leków i artykułów pierwszej potrzeby (do kwoty 200 zł),
- konsultacje psychologiczne (3 wizyty, łącznie do kwoty 450 zł),
- organizację rehabilitacji (bez pokrycia kosztów),
- organizację wizyty u lekarza specjalisty (bez pokrycia kosztów),
- korepetycje dla dzieci (do kwoty 400 zł).
INFOLINIA MEDYCZNA
– dostępna bez ograniczeń w okresie ubezpieczenia:
- informacje o prywatnych i publicznych placówkach medycznych,
- informacje o oddziałach pediatrycznych i neonatologicznych,
- informacje o ośrodkach rehabilitacyjnych i sanatoriach,
- adresy aptek, sklepów i wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego,
- informacje o szpitalnych oddziałach położniczych,
- adresy szkół rodzenia,
- adresy klinik leczenia niepłodności,
- informacje o zasadach funkcjonowania karty EKUZ,
- adresy oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia,
- informacje o lekach, w tym lekach bezpłatnych objętych programem 75+,
- informacje o szczepieniach obowiązkowych i rekomendowanych dla określonych grup pacjentów, informacje o szczepieniach dla podróżnych,
- informacje o domach opieki dla seniorów,
- kalendarz pyleń dla alergików,
- kalendarz przebiegu ciąży.
ORGANIZACJA WYNAJMU POJAZDU ZASTĘPCZEGO
– usługa dostępna bez ograniczeń w okresie ubezpieczenia; wynajem realizowany jest na koszt Ubezpieczonego po preferencyjnych stawkach.
INFOLINIA PRAWNA I ORGANIZACJA USŁUG RZECZOZNAWCZYCH
– usługi dostępne bez ograniczeń w okresie ubezpieczenia:
- przekazanie drogą elektroniczną aktualnie obowiązujących aktów prawnych, wzorów pism i wniosków,
- informacje teleadresowe o są̨dach, prokuraturach, urzędach, kancelariach adwokackich i radcowskich,
- informacje o wysokości opłat sądowych w sprawach cywilnych w następującym zakresie: opłaty kancelaryjne, opłaty w procesach, opłaty w postępowaniu nieprocesowym, opłaty w postępowaniu egzekucyjnym,
- informacje o przedmiocie, stawkach oraz zwolnieniach w opłatach skarbowych,
- kalkulator odsetek ustawowych,
- informacje o postępowaniu w razie kolizji drogowej lub wypadku drogowego z udziałem cudzoziemca,
- organizacja usługi rzeczoznawczej (bez pokrycia kosztów usługi).