Wypowiedzi zawodników po 1. Rajdzie Rzeszowiak

Paweł Hoffman:
Mój pierwszy start w 2015 roku zaplanowałem na GSMP w Załużu. Jednak z powodu braku możliwości czasowych musiałem przełożyć to na okres późniejszy i stąd decyzja o starcie w Rzeszowiaku. I tej decyzji nie żałuję. Rajd miał niespełna siedmiokilometrowe odcinki, które posiadały wszystkie atuty sierpniowego Rajdu Rzeszowskiego. Jeśli chodzi o nasz przejazd to szczęście nie służyło nam na OS Siedliska gdzie najpierw straciliśmy hamulce i „przestrzeliłem” dwójkowy zakręt, a potem w rozproszeniu zacząłem jechać trzecie okrążenie. To oczywiście było niczym, kiedy na ostatniej pętli urwała się dźwignia zmiany biegów i wpadła pod moje siedzenie. Pozostał kikut lewarka i tak dojechaliśmy do mety szukając miotającej się pod nogami dźwigni. Pomimo tych drobiazgów utrzymaliśmy sportowy fason i poczucie humoru. Tutaj chciałbym podziękować organizatorom i w dużej większości miłej obsłudze rajdu.

Marcin Barłoga:
Przed startem założenie było jedno, dojechać do mety. Pierwsze kilometry oesowe pokazały, iż będzie to trudne zadanie. W niektórych momentach brakowało nam hamulca a gdy przejechaliśmy przez metę lotną pierwszego odcinka myślałem, że się palimy. Szybko okazało się jednak, że to właśnie z hamulców unosi się gryzący dym. Praca serwisu i zmiana stylu jazdy pomogły w likwidacji wspomnianych problemów. Drugą pętlę przejechaliśmy dużo szybciej. Ja złapałem płynność w dyktowaniu opisu, Paweł natomiast jechał bardziej zdecydowanie, wreszcie Polonez uślizgiwał się tyłem w zakrętach. Trzecia pętla to wesoła historia z urwaną dźwignią zmiany biegów. Obowiązki pilota rozszerzyłem o trzymanie lewarka i pomoc w zmianie biegów. Z uśmiechem na twarzy całkiem sprawnie dotarliśmy do mety. 1 Rajd Rzeszowiak to już przeszłość, będę go miło wspominać. Świetne trasa, bardzo dobra atmosfera – to wszystko sprawia, że za rok pojadę kolejną edycję tego rajdu.

Maciej Wojdyło:
Tak jak się spodziewaliśmy rajd odbywający się na odcinkach „Rzeszowskiego" okazał się bardzo trudny. Dzięki wielu technicznym partiom jechało nam się bardzo przyjemnie, bo wybitnie nie lubię „tępej dzidy" po prostych...

Samochody: 
Źródło newsa: 
Źródło zdjęcia: 

News

Szkolenie na licencję sędziego sportu samochodowego, 07-08.10.2023, Świdnica
PROGRAM kursu na licencję stopnia II organizowanego przez Global Sport1.... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-R, 07-08.10.2023, Świdnica
PROGRAM kursu na licencję ND-R organizowanego przez Global Sport1. Termin:07-... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, 07.10.2023r., Świdnica
PROGRAM SZKOLENIA SĘDZIÓW SPORTU SAMOCHODOWEGOŚwidnica, 07 października... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-R, 07-08.10.2023r., Świdnica
PROGRAM kursu na licencję ND-R organizowany przez Stowarzyszenie G4 Sport Club... więcej
1. Wyścig Górski Szczawne: zakończenie sezonu wyścigów górskich
Niedzielna odsłona Wyścigu Górskiego Szczawne, podobnie jak sobotnia, należała... więcej
1.Wyścig Górski Szczawne: Waldemar Kluza Mistrzem Polski!
Jeżdżący Mitsubishi Lancerem EVO AMS Waldemar Kluza, zwyciężył w ... więcej
Szczawne: Znakomita frekwencja na finał sezonu
62 kierowców znalazło się na liście zgłoszeń 1 Wyścigu Górskiego Szczawne... więcej
Kurs i egzamin na licencję N-Drift, 18.09.2023, Marki
Harmonogram i Regulamin kursu na licencję N-DRIFT1. Termin: 18 września 2023 (... więcej
Rovanpera i Halttunen najszybsi w Rajdzie Akropolu. Kajetanowicz i Szczepaniak na podium w WRC2 Challenger
Kalle Rovanpera i Jonne Halttunen wygrali 10. rundę sezonu WRC 2023... więcej

Strony

- Archiwum