Marek Mularczyk i Paweł Pochroń (Citroen C2) wygrali 39. Rajd Cieszyńska Barbórka, zdobywając tym samym drugie miejsce w Rajdowym Pucharze Polski 2013. Drugie miejsce w debiucie w nowym samochodzie zajął Kacper Wróblewski i Tomasz Borko (Ford Fiesta), a trzecie na ostatniej próbie wywalczył Tomasz Smorawiński z Radosławem Banachem (BMW 318 IS).
Cieszynka jak zwykle była bardzo wymagająca. Tegoroczna edycja zebrała żniwo w postaci wielu załóg, które nie ukończyły zawodów.
Czwarte miejsce w rajdzie wywalczył Damian Tomala, który ostatnie odcinki specjalne pokonywał na awarii. Piąta pozycja to Zbigniew Cieślar, jadący Fordem Fiesta. Kolejne pozycje to Grzegorz Gaś, Zbigniew Skucha-Cienciała, Sławomir Kurdyś, Jakub Lesiak. Dziesiątkę zapiął Robert Kraus.
Najszybszym zawodnikiem w RPP był Damian Łata (Mitsubishi Lancer Evo IX), jadący samochodem klasy N4/31, czyli nieliczonej w klasyfikacji generalnej.
Zmagania w klasie Gość zwyciężył Łukasz Habaj (Mitsubishi Lancer Evo IX) przed Sebastianem Fryczem (Subaru Impreza STi) i Tomaszem Grycem (Mitsubishi Lancer Evo IX).
-. Łata/Trela* (Mitsubishi Lancer Evo IX) 47:50,7
1. Mularczyk/Pochroń (Citroen C2) +49,2
2. Wróblewski/Borko (Ford Fiesta) +1:05,5
3. Smorawiński/Banach (BMW 318 IS) +2:23,0
4. Tomala/Martynek (Honda Civic Type-R) +2:28,9
5. Cieślar/Roik (Ford Fiesta) +2:43,2
-. Cichocki/Kłos* (Subaru Impreza STi) +2:55,1
6. Gaś/Grzywaczewski (Honda Civic VTI) +3:12,8
7. Skucha-Cienciała/Ogierman (Honda Civic Type-R) +3:47,7
8. Kurdyś/Kasina (Honda Civic Type-R) +4:10,1
9. Lesiak/Tłok (Citroen Saxo VTS) +4:59,2
10. Kraus/Majewski (Renault Clio Ragnotti) +5:09,8
* - nieliczony w klasyfikacji generalnej