KONKURS na zapewnienie kompleksowej obsługi marketingowej i PR podczas 74 RAJDU POLSKI

Komitet Organizacyjny 74. Rajdu Polski ogłasza konkurs na zapewnienie kompleksowej obsługi marketingowej i PR podczas rajdu.

Do zadań zgłaszających się na konkurs należeć będzie przygotowanie kompleksowego systemu obsługi marketingowej i PR poprzez:

·         przygotowywanie bazowej oferty dla Sponsorów i Partnerów rajdu,

·         pozyskiwanie Sponsorów, Partnerów i Wystawców rajdu,

·         bieżący kontakt ze Sponsorami, Partnerami i Wystawcami rajdu,

·         koordynowanie realizacji umów ze Sponsorami, Partnerami i Wystawcami rajdu,

·         przygotowanie specyfikacji nośników dla ekipy brandującej WRC TV, koordynacja bieżący kontakt,

·         pozyskanie ekipy brandującej i przygotowanie planu brandingu i specyfikacji nośników dla polskiej ekipy brandującej,

·         przygotowanie raportów dla Sponsorów i Partnerów rajdu,

·         przedstawienie szczegółowego media planu opartego na działaniach promocyjnych rajdu (w tym liderzy ogólnopolskich mediów)

·         tworzenie pakietów świadczeń dla patronów medialnych,

·         bieżący kontakt z patronami medialnymi,

·         przygotowanie wyceny, koordynacji i wyboru kampanii outdoor

·         przygotowanie umów patronackich,

·         koordynacja świadczeń patronackich,

·         nadzór nad koordynatorem Rally Fan Parku, tworzenie ofert dla wystawców,

·         nadzór nad obsługą oficjalnego profilu rajdu w serwisach społecznościowych, w tym zapewnienie kontentu i wskazanie osoby prowadzącej serwis przez 12 miesięcy, wykaz kosztów,

·         organizacja dwóch konferencji prasowych w Warszawie, przygotowywanie i wysyłka zaproszeń elektronicznych dla dziennikarzy i gości,

·         przygotowanie oferty na monitoring mediów,

·         współpraca z grafikiem i przygotowanie do druku layout’u, akceptacja wśród sponsorów i partnerów m.in. następujących wydawnictw: reklamy rajdu, plakat rajdu, regulamin, rally guide, media safety book, bannery, billboardy, rally pass + ID, naklejki na samochody, naklejki dostępu, zaproszenia na rajd, zaproszenia na konferencje, kartki świąteczne,

·         współpraca i koordynacja Startu i Mety w Mikołajkach, pozyskanie telebimu, trybuny, konstrukcji bramy, ogólny nadzór nad projektem i produkcją elementów promocyjnych i reklamowych rajdu w tym bannerów, bram startowych, wjazdowych oraz reklam w okolicy Hotelu Gołębiewski, Mikołajek oraz innych miast związanych z rajdem,

·         przygotowanie reklam rajdu do zamieszczenia u patronów medialnych,

·         wskazanie ofert 3 drukarni oraz nadzór nad drukiem wszystkich wydawnictw rajdu,

·         nadzór i koordynacja, a także kontent Oficjalnego Programu Rajdu, wybór wykonawcy, wycena składu i druku,

·         pozyskanie reklamodawców do Oficjalnego Programu Rajdu,

·         bieżący stały kontakt (nie mniej niż 8 miesięcy) z Organizatorem oraz Promotorem WRC, pełnienie funkcji Dyrektora ds. Marketingu i PR

Oferta musi zawierać kalkulację cenową, w tym wynagrodzenie, wysokość prowizji oraz wycenę jaka niezbędna będzie do realizacji działań medialnych proponowanych w ramach projektu, w tym monitoringu mediów. Przedstawienie szczegółowego media planu (liderzy ogólnopolskich mediów) powinno zawierać proponowane świadczenia oraz ewentualne koszty dla Organizatora.

Od biorących udział w konkursie wymagane jest doświadczenie w marketingu sportowym, w tym organizacja podobnych działań podczas tego typu imprez międzynarodowych. Cena stanowić będzie jedno z kryterium wyboru. Oferta musi zawierać konkretne świadczenia i rozwiązania finansowe współpracy.

 

Oferty składać należy do dnia 20 stycznia 2017 roku do godziny 12:00 (liczy się data i godzina wpływu) na adres:

Polski Związek Motorowy

02-518 Warszawa

ul. Kazimierzowska 66,

 

z dopiskiem – „Marketing i PR podczas 74 Rajd Polski – nie otwierać koperty przed godz. 12:00 w dniu 20.01.2017r.”.

 

Samochody: 
Słowa kluczowe: 
Share

News

500 wyścig DTM na Niemieckim torze Lausitzring
W najbliższy weekend odbędzie się jubileuszowy 500 wyścig DTM na Niemieckim... więcej
Polacy wśród faworytów – ORLEN Baja Poland już za tydzień
(20.08.2019) Blisko 100 zgłoszeń otrzymali organizatorzy ORLEN Baja Poland... więcej
22 Grand Prix Sopot - Gdynia: Weekend w Sopocie kolejnym sukcesem Szymona Łukaszczyka
Niedzielna odsłona 22 Grand Prix Sopot – Gdynia , będąca 10 Rundą... więcej
22 Grand Prix Sopot – Gdynia: Szymon Łukaszczyk znowu wygrywa wyścig
Szymon Łukaszczyk (Mitsubishi Lancer EVO V AMS) zwyciężył w sobotniej, 9... więcej
22 Grand Prix Sopot – Gdynia: Gwiazdy motorsportu przy sopockim Molo
Komplet 58 kierowców zgłoszonych do 22 Grand Prix Sopot – Gdynia pojawił... więcej
GSMP: Nadmorskie wyścigi „górali”
W dniach 16-18 sierpnia, jako podwójna runda Górskich Samochodowych Mistrzostw... więcej
Historyczne samochody, mocne tempo – Motul HRSMP po Rajdzie Rzeszowskim
Wymagająca trasa, kłopoty faworytów, sukcesy debiutantów i niespodziewane... więcej
28. RAJD RZESZOWSKI - Grzegorz Grzyb po raz czwarty triumfuje w Rzeszowie
(10.08.2019) Grzegorz Grzyb i Robert Hundla (Skoda Fabia R5) triumfowali w 28.... więcej
28. Rajd Rzeszowski - Grzyb liderem po pierwszym etapie
(09.08.2019) Grzegorz Grzyb i Roberta Hundla (Skoda Fabia R5) wygrali cztery z... więcej

Strony

- Archiwum