Standard obsługi klienta

Wszyscy konsultanci Centrum Pomocy pracują w oparciu o wypracowany przez PZM jednolity Standard Obsługi Klienta.

Standard ów, to określony zestaw wzorców postępowania, gwarantujący sprawne przyjęcie zgłoszenia, szybką organizację pomocy na rzecz beneficjentów naszych świadczeń oraz – w efekcie – wpływający na stopień ich zadowolenia.

Dla każdego obsługiwanego przez nas programu pewne elementy Standardu Obsługi Klienta mogą zostać zmodyfikowane, tak aby w procesie usługowym położyć nacisk na te elementy, które są przedmiotem szczególnego zainteresowania naszego biznesowego partnera.

Systematyczne szkolenia dla konsultantów z zakresu Standardu Obsługi Klienta pozwalają zminimalizować ryzyko ewentualnych błędów po stronie Centrum Pomocy PZM. Jest to szczególnie ważne w przypadku programów typu B2B, w których opinie finalnych beneficjentów świadczeń na temat otrzymanej pomocy w bezpośredni sposób przekładają się na ich opinie o firmie oferującej program assistance pod swoją marką. Mając świadomość, jak dużym zaufaniem darzą nas w tej kwestii nasi Klienci, dokładamy wszelkich starań, aby firmowane przez nich, a obsługiwane przez nas programy zawsze cechowały się najwyższą jakością i nienagannymi standardami obsługi.
 

Biznes: 
Share

Jaką prowadzisz działalność?

Prosimy o wskazanie typu prowadzonej działalności. Pomoże nam to przedstawić Państwu najlepiej dopasowaną ofertę.

Kontakt

Polski Związek Motorowy "Autotour" sp. z o.o.
ul. Górczewska 228F
01-460 Warszawa

Telefon: 22 5328422

Jeżeli chcesz zadać nam pytanie lub zgłosić uwagę, skorzystaj z poniższego formularza:


Stacje Kontroli Pojazdów:
Województwo:
Stacje Obsługi Pojazdów:
Województwo:
Rzeczoznawcy PZM, samochodowi, opinie i wyceny:
Województwo:
Ośrodki Szkolenia Kierowców, prawo jazdy i doskonalenie techniki jazdy:
Województwo:
Bony INTERRISK TU S.A. VIG:
Menu:
Zwieranie ubezpieczeń:
Województwo:
Ubezpieczenia – oferty specjalne
Zachęcamy wszystkich do skorzystania z naszej wyjątkowej oferty internetowej na ubezpieczenie turystyczne Bon Voyage (krótko i długoterminowe, indywidualne i rodzinne) oraz ubezpieczenie assistance (w ofercie krótkoterminowe assistance zagraniczne!). Bliższe informacje o wszystkich ww. ubezpieczeniach dostępne są także na tej stronie pod Karta PZM.

Przypominamy, że Kluby będące organizatorami wszelkich imprez samochodowych, motocyklowych, caravaningowych oraz spotkań rekreacyjno-sportowych, mogą skorzystać z unikalnych programów ubezpieczeniowych OC (dobrowolne) i NNW przygotowanych na prośbę Związku przez towarzystwo ubezpieczeń INTERRISK TU S.A. Vienna Insurance Group. Oba programy są atrakcyjne cenowo i umożliwiają Klubom wybór wariantu najlepiej odpowiadającego ich potrzebom – więcej informacji patrz tutaj.

Przypominamy też, że Klubom zrzeszonych w PZM, a także członkom tych Klubów i ich pracownikom oraz pracownikom wszystkich struktur organizacyjnych PZM, INTERRISK TU S.A. Vienna Insurance Group oferuje kompleksowe ubezpieczenie DOM MAX ze specjalną zniżką w wysokości 30%. Ubezpieczenie to dostępne jest w Spółkach PZM będących agentami INTERRISK TU S.A. VIG i w oddziałach INTERRISK.
Biura Obsługi Turystycznej:
Województwo:
Winiety:
Województwo: