Poziom usług - wskaźniki

O najwyższej jakości naszych usług świadczą odnotowywane przez nas wskaźniki operacyjne, będące przedmiotem stałego monitoringu.

  • 95 % telefonów odbieramy w czasie poniżej 20 sekund,
  • 0,6 % rozmów nie udaje się nam odebrać w akceptowanym przez klientów czasie
  • 37 minut – to średni czas dojazdu naszej pomocy na miejsce awarii,
  • 43 % wszystkich (na gwarancji i po, bez względu na rodzaj usterki) unieruchomionych wskutek awarii pojazdów skutecznie naprawiliśmy w miejscu zdarzenia, aby zapewnić naszym klientom maksymalną mobilność.

Kluczową zasadą, w oparciu o którą świadczymy nasze usługi, jest satysfakcja korzystających z nich osób. Dlatego na bieżąco badamy, czy beneficjenci naszych śwadczeń są zadowoleni z uzyskanej pomocy, wsłuchując się jednocześnie w ich opinie, uwagi i sugestie. Efektem takiego dialogu są nowe usługi i udoskonalone procedury obsługi klienta, które systematycznie wdrażamy.

Dzięki stałemu monitoringowi satysfakcji naszych klientów możemy dziś z dumą stwierdzić, że wśród 72 tys. osób, które skorzystały w 2007 roku z naszej pomocy, otrzymaliśmy 99,2% ocen bardzo dobrych. Tak wysokie oceny przyznane naszym usługom przez klientów są dla nas nie tylko powodem do satysfakcji, ale przede wszystkim źródłem motywacji do podejmowania dalszych wysiłków zmierzających do doskonalenia jakości naszych usług.

 

Biznes: 
Share

Jaką prowadzisz działalność?

Prosimy o wskazanie typu prowadzonej działalności. Pomoże nam to przedstawić Państwu najlepiej dopasowaną ofertę.

Kontakt

Polski Związek Motorowy "Autotour" sp. z o.o.
ul. Górczewska 228F
01-460 Warszawa

Telefon: 22 5328422

Jeżeli chcesz zadać nam pytanie lub zgłosić uwagę, skorzystaj z poniższego formularza:


Stacje Kontroli Pojazdów:
Województwo:
Stacje Obsługi Pojazdów:
Województwo:
Rzeczoznawcy PZM, samochodowi, opinie i wyceny:
Województwo:
Ośrodki Szkolenia Kierowców, prawo jazdy i doskonalenie techniki jazdy:
Województwo:
Bony INTERRISK TU S.A. VIG:
Menu:
Zwieranie ubezpieczeń:
Województwo:
Ubezpieczenia – oferty specjalne
Z przyjemnością informujemy, że na prośbę ZG PZM towarzystwo ubezpieczeń INTERRISK TU S.A. Vienna Insurance Group przygotowało dla Klubów będących organizatorami wszelkich imprez samochodowych, motocyklowych oraz spotkań rekreacyjno-sportowych, unikalne programy ubezpieczeniowe OC i NNW. Oba programy są atrakcyjne cenowo i umożliwiają Klubom wybór wariantu najlepiej odpowiadającego ich potrzebom – więcej informacji patrz tutaj.

Przypominamy, iż Klubom zrzeszonych w PZM, a także członkom tych klubów i ich pracownikom oraz pracownikom wszystkich struktur organizacyjnych PZM, INTERRISK TU S.A. Vienna Insurance Group oferuje kompleksowe ubezpieczenie DOM MAX ze specjalną zniżką w wysokości 30%. Ubezpieczenie to dostępne jest w Spółkach PZM będących agentami INTERRISK TU S.A. VIG i w oddziałach INTERRISK.

Zachęcamy także osoby indywidualne do skorzystania z naszej wyjątkowej oferty internetowej na ubezpieczenie assistance i ubezpieczenie turystyczne Bon Voyage. Bliższe informacje o wszystkich ww. ubezpieczeniach dostępne są także na stronie Karta PZM .
Biura Obsługi Turystycznej:
Województwo:
Winiety:
Województwo: