Niezawodne technologie i kompetentni pracownicy to dwa filary, na których SOS PZMOT opiera swoją siłę i jakość świadczonych usług.
Niesienie pomocy nie jest łatwym zadaniem. Wymaga podejmowania trafnych i szybkich decyzji, od których często zależy zdrowie i życie ludzi oraz bezpieczeństwo ich mienia. Ponadto specyfika naszej działalności sprawia, że zgłoszenie Klienta do Centrum Pomocy zwykle następuje w sytuacji dla niego trudnej i stresującej. My jesteśmy po to, by ten stres zminimalizować. Świadomi tego faktu, tak opracowujemy system szkoleń dla naszych pracowników, aby gwarantował dostarczenie im niezbędnej wiedzy z wielu różnych obszarów związanych z niesieniem pomocy innym. Dlatego obok specjalistycznych szkoleń dotyczących m.in. ubezpieczeń oraz obsługi narzędzi IT stosowanych w SOS PZMOT, wszyscy nasi Konsultanci uczestniczą także w warsztatach z zakresu psychologii i obsługi Klienta.
Niezależnie od wspomnianych powyżej szkoleń, każdy pracownik SOS PZMOT przechodzi także proces coachingu, indywiduanie dostosowany do specyfiki jego stanowiska, zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia. Zadania te realizuje dedykowana komórka organizacyjna SOS PZMOT: Sekcja Utrzymania Jakości. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie lepiej wykorzystać potencjał tkwiący w naszych pracownikach, podnoszac tym samym nie tylko jakość ich pracy, ale także poziom ich satysfakcji z zatrudnienia w naszej firmie.