Komunikat
Głównej Komisji Sportu Samochodowego PZM
nr 6/2016 z dnia 02.06.2016
1. ERRATA NR 5/2016
Główna Komisja Sportu Samochodowego PZM podjęła decyzję o wydaniu erraty nr 5/2016 do opublikowanych regulaminów:
- REGULAMIN RAMOWY WYŚCIGOWYCH SAMOCHODOWYCH MISTRZOSTW POLSKI
- REGULAMIN DYWIZJI NARODOWEJ CUP PL ZAŁ. NR 5 DO REGULAMINU WSMP
- REGULAMIN SPORTOWY PORSCHE PLATINUM GT3CCCE
- REGULAMIN TECHNICZNY KIA LOTOS RACE ZAŁ. NR 1 DO REGULAMINU KLR
Errata stanowi załącznik do niniejszego Komunikatu.
Warszawa, 02.06.2016
Niniejszy komunikat wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Przewodniczący Głównej Komisji Sportu Samochodowego PZM
Arkadiusz Sąsara
Errata
nr 5/2016
z dnia 02.06.2016
1.REGULAMIN RAMOWY WYŚCIGOWYCH SAMOCHODOWYCH MISTRZOSTW POLSKI (WSMP)
Regulamin ramowy WSMP art. 4.1.3. regulaminu Technicznego KLR 2016 otrzyma nowe brzmienie:
4.1.3. Samochody przypisane do kategorii III ( dywizja narodowa):
- Klasa 1-N do 1150 cm3
- Klasa 1-Picanto do 1000 cm³
- Klasa 2-Picanto do 1200 cm³
- Klasa 2 N/A ponad 1150 cm3 do 2000 cm3
- Klasa 3 -2000 OPEN do 2000 cm3
- Klasa 4 +2000 OPEN ponad 2000 cm3 do 4000 cm3
- Klasa 5 CUP PL wg zał. nr 5
2. REGULAMIN DYWIZJI NARODOWEJ CUP PL
ZAŁ. NR 5 DO REGULAMINU RAMOWEGO WSMP
2.2.2. Na zewnątrz
Kołpaki kół muszą być zdjęte. Zabronione jest modyfikowanie mocowań przednich i tylnych zderzaków (wzmocnień). Plastikowe elementy wygłuszające muszą być usunięte z nadkoli. Dozwolone jest usunięcie plastikowych osłon zamontowanych pod nadwoziem (owiewanych strugami powietrza). Kierownice powietrza na chłodnice dowolne, schowane pod poszyciem nadwozia. Samochód musi posiadać minimum jedną sprawną wycieraczkę szyby przedniej. Mechanizm wycieraczek dowolny. System spryskiwania szyb może zostać usunięty. Dopuszcza się demontaż listew ochronnych bocznych z błotników i drzwi bocznych. Lusterka zewnętrzne dowolne, minimalna powierzchnia lustra 90 cm2.
3.1.10. Układ zapłonowy.
Cewka zapłonowa seryjna. Dopuszcza się zamienne stosowanie cewek silników M42 i M44. Świece zapłonowe i przewody zapłonowe dowolne. Dopuszcza się dla silnika M44 przeniesienie czujnika obrotów wału korbowego na przednie koło pasowe jak w silniku M42, z dodaniem niezbędnego materiału celem jego zamocowania
4.1. Sprzęgło
Mechanizm sprzęgła musi być oryginalny, docisk sprzęgła oryginalny lub zamiennik dostępny w handlu odpowiadający wymiarowo oryginałowi. dopuszcza się zamienny montaż tarczy sprzęgła silników m42 i m44. Okładzina tarczy sprzęgła dowolna. Tarcza sprzęgła oraz jej masa jest dowolna.
3.REGULAMIN SPORTOWY PORSCHE PLATINUM GT3CCCE
Art. 15.1. regulamin sportowego Porsche Platinum GT3CCCE otrzyma nowe brzmienie:
15.1. Do klasyfikacji końcowej Pucharu GT3CCCE będą zaliczone punkty zdobyte w
„n-2” rozegranych wyścigach, gdzie „n” oznacza liczbę wyścigów rozegranych w sezonie.
4. REGULAMIN TECHNICZNY KIA LOTOS RACE
ZAŁ. NR 1 DO REGULAMINU KLR
Art. 4.1. regulaminu Technicznego KLR 2016 zał. nr 1 do regulamin Kia Lotos Race otrzyma nowe brzmienie:
4.1. Minimalna masa całkowita wynosi 940 kg i jest to masa samochodu wraz z kierowcą w kompletnym wyposażeniu.