W dobie rosnącej mobilności coraz więcej osób podróżuje – oprócz wakacyjnych wyjazdów staramy się wykorzystywać na krótsze lub dłuższe wojaże w kraju i za granicą także długie weekendy, święta i inne dni wolne od pracy. Często, o ile pozwala na to destnacja zaplanowanej podróży, wybieramy opcję wakacji z dojazdem własnym lub samodzielnie organizujemy wypoczynek dla siebie i najbliższych.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom turystów, stworzyliśmy specjalną ofertę dla touroperatorów i biur podróży, w ramach której obejmujemy ochroną ich Klientów samodzielnie dojeżdżających do miejsca wypoczynku. W ramach takiej oferty zapewniamy:
- pomoc w razie nieprzewidzianych zdarzeń w podróży samochodem na wakacje (assistance samochodowe), (link)
- pomoc medyczną w razie naglego zachorowania lub wypadku w podróży (assistance medyczne w Polsce (link) i assistance w podróży za granicą (link)),
- całodobowe usługi informacyjne, pomagające m.in. zaplanować podróż i zoptymalizować jej trasę (link).
Zakres świadczeń zawartych w programie assistance dla turystów zależy od indywidualnych ustaleń z touroperatorem lub biurem podróży, podobnie jak sposób dystrybucji takiego pakietu. Może być on np. oferowany wraz z zakupem przez Klienta noclegów hotelowych albo indywidualnie dostępny poprzez stronę internetową touroperatora.
Propozycję współpracy w zakresie usług assistance kierujemy także do przewoźników, którzy mogą wzbogacić swoją ofertę o wybrane świadczenia pomocy (np. medycznej lub informacyjnej), dołączane np. do sprzedawanych przez siebie biletów.
We współpracy z przestawicielami branży turystycznej przejmujemy na siebie wszelkie czynności związane z zaprojektowaniem pakietów assistance, przygotowaniem niezbędnych dokumentów (umowy, warunki ubezpieczenia, deklaracje itp.), wdrożeniem programu, szkoleniami, komunikacją marketingową oraz obsługą posprzedażową.